www.forumfishmaniak.pl
Waluty:
kurtka wiatrówka męska ,kurtka męska wiatrówka ,kurtka narciarska męska wyprzedaż ,męska kurtka narciarska ,czarna kurtka pikowana ,czarna pikowana kurtka
<
Str. główna ::  Dostawa i zwroty

Dostawa i zwroty


Jesteśmy bardzo dumni z naszej reputacji dobrej obsługi, ale jeśli z jakiegokolwiek powodu jesteś niezadowolony ze swojego zakupu, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty e-mail, pomożemy Ci w wymianie lub zwróceniu pieniędzy.

Do zwrotu

1. jesteśmy zobowiązani do pełnej satysfakcji. Musisz skontaktować się z nami przed wysłaniem przedmiotów z powrotem. Wszystkie przesyłki odesłane do nas muszą być w oryginalnym stanie.

2. Nie pokrywają kosztów wysyłki zwrotów lub wymiany, będziesz odpowiedzialny za koszty wysyłki i obsługi, Dodatkowo zalecamy dodanie śledzenia i ubezpieczenia dla własnej ochrony. ponieważ nie możemy ponosić odpowiedzialności za zagubione przesyłki.

3. Zwrot kosztów za problemy niezwiązane z jakością Nasza strona internetowa nie może dać pełnego zwrotu kosztów za problemy niezwiązane z jakością, takie jak:

Produkt nie wygląda jak te na zdjęciu.

Produkt nie jest tym, co sobie wyobrażam.

Nie jestem zadowolony z tego produktu.

W ciągu 7 dni (od daty otrzymania produktów), jeśli poprosisz o zwrot zakupionych przedmiotów z powodów wymienionych powyżej, musisz odesłać nam produkty w oryginalnym opakowaniu (zapłacisz koszty wysyłki). Gdy otrzymamy produkty odesłane w sposób nienaruszony, oprócz opłat za wysyłkę, odliczymy również 15% opłaty manipulacyjnej w oparciu o całkowitą kwotę zamówienia i otrzymamy częściowy zwrot pieniędzy.

W przypadku wymiany:

W ciągu 7 dni (od daty otrzymania produktów), jeśli uznasz, że wybrane produkty nie spełniają Twoich oczekiwań pod względem koloru lub rozmiaru, możesz je zwrócić i wymienić pod następującymi warunkami. Musisz odesłać nam produkty w oryginalnym opakowaniu (zapłacisz koszty wysyłki). Produkty nie powinny być używane (poza tryout). Gdy otrzymamy odesłane produkty w sposób nienaruszony, zastąpimy je nowymi i odeślemy je do Ciebie. Koszty wysyłki zastępowanych produktów, które wysyłamy do Ciebie, również powinny zostać naliczone od Ciebie.

Ważna uwaga:

1. Mimo, że zapewniamy 100% bezproblemową politykę zwrotów, biorąc pod uwagę czas i pieniądze, z pewnością doceniamy, że przed złożeniem zamówienia wszystkie pytania i wątpliwości będą jasne.

2. Najpierw skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać adres zwrotny.

3. Nie ponosimy odpowiedzialności za przegraną, jeżeli zagubiony przesyłka zostanie zgubiona podczas transportu, należy zachować oryginał potwierdzenia odbioru pocztowego, aby ubiegać się o odszkodowanie.

Powrót